کیک نور خورشید در ماشین استفاده اتومبیل

کیک: نور خورشید در ماشین استفاده اتومبیل قانونی راننده خورشید جلوگیری همراه ماشین قانون

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دوره جریان اعتدال و میانه‌روی تمام شد/ روحانی استعفا دهد یا ندهد دیگر فرقی نمی‌کند ، صادق زیباکلام

    صادق زیباکلام گفت: آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا بدهد یا استعفا ندهد، به اصلاح طلبان نزدیک شود یا نشود، همچنان بر خط اعتدال باقی بماند یا نماند، فرقی نمی ک

    دوره جریان اعتدال و میانه‌روی تمام شد/ روحانی استعفا دهد یا ندهد دیگر فرقی نمی‌کند ، صادق زیباکلام

    صادق زیباکلام: دوره جریان اعتدال و میانه روی تمام شد/ روحانی استعفا دهد یا ندهد دیگر فرقی نمی کند

    عبارات مهم : ایران

    صادق زیباکلام گفت: آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا بدهد یا استعفا ندهد، به اصلاح طلبان نزدیک شود یا نشود، همچنان بر خط اعتدال باقی بماند یا نماند، فرقی نمی کند چون دیگر حرفی جهت گفتن ندارد.

    یک سال پیش که روحانی با 23.5 میلیون رأی پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شد، اعتدال در اوج بود ولی حالا حالا از دو سو یعنی یگ بخش از اصلاح طلبان و یک بخش از اصولگرایان این مساله مطرح می شود که گفتتمان اعتدال دچار افول شده است است . روحانی دائم از سوی دلواپسان توصیه به استعفا می شود و بعضی اصلاح طلبان نیز تعمدا و مکرر می گویند دوره روحانی دیگر تمام شده است است . در مجلس نیز نوع برگزیده ششدن علی لاریجانی به ریاست مجلس موجب شد که ادعای این دو طیف مبنی بر تضعیف جایگاه اعتدال گرایان پررنگ تر شود. ولی آیا واقعا اوضاع به این صورت ست ؟ با احمدی کریمی اصفهانی و صادق زیباکلام راجع به چرایی افول گفتمان اعتدال به گفتگو نشستیم.

    دوره جریان اعتدال و میانه‌روی تمام شد/ روحانی استعفا دهد یا ندهد دیگر فرقی نمی‌کند ، صادق زیباکلام

    احمد کریمی اصفهانی راجع به ضعیف شدن جریان اعتدال در عرصه سیاسی کشور با دوری اصلاح طلبان از روحانی و ریزش آراای لاریجانی در انتخابات هیات رییسه مجلس گفت: مطالبی که از چند سال پیش مطرح می کردیم، به تدریج آثارش دارد آشکار می شود. جناح های کشور اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی باید به جمع بندی برسند که هیچ جریانی به تنهایی قادر به برآورده کردن خواسته های نظام و مردم نیست.

    وی با بیان اینکه وقت آن رسیده که عقلای جریان های سیاسی بنشینند و فکری اساسی جهت پاسخگویی به مطالبات نظام و مردم کنند، افزود: 40 سال انقلاب را پشت سر گذاشتیم و تجارب متعدد از جمله جنگ و مبارزه با تحریم ها را کسب کردیم. این تجارب هم اکنون حکم پی و فندانسیون انقلاب محسوب می شوند.

    صادق زیباکلام گفت: آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا بدهد یا استعفا ندهد، به اصلاح طلبان نزدیک شود یا نشود، همچنان بر خط اعتدال باقی بماند یا نماند، فرقی نمی ک

    این عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی وحدت کلمه را رمز موفقیت ملت کشور عزیزمان ایران جهت عبور از گردنه های سخت خواند و یادآور شد: گمان آنکه دشمن های در شرق و غرب دست از سر ما بر می دارند، اشتباه هست. منافع آنها با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور عزیزمان ایران به خطر افتاد ولی دشمنی ها خللی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران ایجاد نکرد.

    وی ادامه داد: کشور عزیزمان ایران امروز به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح است و تکرار کشور عزیزمان ایران را در عراق، لبنان، سوریه و یمن می بینیم بنابراین واکنش‌ها و کردار جناح های سیاسی کشور باید با نشانه جهانی کردن اسلام همخوان باشد. این تصور که می توان کشور را مثل دو تیم رقیب اداره کرد و با پیروزی هر تیم، بخشی از هواداران هورا بکشند یا حتی با ساختن تیم های دیگر، چندصدایی بین هواداران ایجاد کرد اشتباه است چون کشورداری مشابه تیم داری در فوتبال نیست.

    این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه کشور گوشت قربانی نیست که هر جناحی یک تکه از آن را بردارد، اظهار کرد: ما منافع و دشمن یکسان داریم بنابراین برزگان هر جریان از جایگاه خود پایین بیایند با عنایت به واقعیت های جامعه و عرصه بین الملل تدبیری شایسته اتخاذ کنند.

    دوره جریان اعتدال و میانه‌روی تمام شد/ روحانی استعفا دهد یا ندهد دیگر فرقی نمی‌کند ، صادق زیباکلام

    وی با اشاره به ترساندن منافع کشور عزیزمان ایران از جانب آمریکا و بخشی از غرب افزود: امید آمریکا بر این است که بتواند در میان ملت کشور عزیزمان ایران شکاف ایجاد کند. قسمتی از مدیریت و خنثی سازی این نشانه آمریکا در ید جناح های سیاسی ما هست. به این صورت که هر جناح سیاسی به جای آنکه جهت خود سینه بزند جهت نظام سینه بزند چون در این صورت دشمن در برابر یکپارچگی ملت دوام نخواهد آورد و ما انشاءالله قله های پیشرفت را یکی بعد از دیگری فتح خواهیم کرد.

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام اظهار کرد: ما در برابر آمریکا پیروز هستیم به شرط وحدت کلمه و اینکه مسئولان نسبت به ادای وظایف ارزش تعهد داشته باشند. روحانیت هم باید در این عنوان پیشتاز شود.

    صادق زیباکلام گفت: آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا بدهد یا استعفا ندهد، به اصلاح طلبان نزدیک شود یا نشود، همچنان بر خط اعتدال باقی بماند یا نماند، فرقی نمی ک

    وی افزود: نمی شود جناح ها مثل کبک سرشان را زیر برف کنند، اگر بزرگان جناح ها با هم به گفتگو ننشینند شاهد این خواهیم بود که بدنه اجتماعی آنها به بزرگان ارزش خواهند تاخت بنابراین درست نیست بزرگان جریان های سیاسی صبر کنند و زمانی شود که کار از کار بگذرد.

    این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: ما نسبت به اول انقلاب نیرومند تر هستیم، یقینا امروز اجماع جهانی در برابر کشور عزیزمان ایران نسبت به سال های ابتدای انقلاب کمتر است ولی در مواجهه با زیاده خواهی های آمریکا آنچه باید امروز تقویت کنیم وحدت کلمه هست. ایستادن جناح ها برابر یکدیگر نتیجه اش آن است که نیروی های همدیگر را استحاله می کنند و آنقدر به هم مشغول می شوند که وقت مقابله با تهدیدهای خارجی را پیدا نمی کنند.

    دوره جریان اعتدال و میانه‌روی تمام شد/ روحانی استعفا دهد یا ندهد دیگر فرقی نمی‌کند ، صادق زیباکلام

    کریمی اصفهانی گفت: آنچه در انتخابات هیأت رئیسه مجلس اتفاق افتاد شایسته نبود. فارغ از مصداق در اوضاع کنونی کشور، مدیر مجلس باید با آرای اوج گزینش می شد. انتخابات هیأت رئیسه مجلس اول را تا به امروز نگاه کنیم، متوجه می شویم به خاطر اختلافات و مشکلاتی که در درون خودمان ایجاد کردیم اقتدار و صلابت قوه مقننه دارد از دست می رود.

    دوره جریان اعتدال و میانه روی تمام شد

    صادق زیباکلام راجع به ضعیف شدن جریان اعتدال در عرصه سیاسی کشور با دوری اصلاح طلبان از روحانی و ریزش معنادار اعتبار آرای لاریجانی در مجلس جهت ریاست به نامه نیوز گفت: دوره جریان اعتدال و میانه روی تمام شد و درصورت منتفی شدن برجام به دهه هشتاد بر می گردیم، به این معنا که حسب آنچه می خواهیم جلو می رویم و دیگر جهت ما اهمیتی نخواهد داشت که آژانس و اتحادیه اروپا چه می کنند.

    وی راجع به توصیه بعضی سیاسیون به دولت روحانی جهت استعفا افزود: آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا بدهد یا استعفا ندهد، به اصلاح طلبان نزدیک شود یا نشود، همچنان بر خط اعتدال باقی بماند یا نماند، فرقی نمی کند چون دیگر حرفی جهت گفتن ندارد. حتی اگر آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا ندهد و اصرار داشته باشد تا 1400 بماند، عملا زمام امور کشور در دست او نخواهد بود.

    این تحلیلگر پرسشها سیاسی راجع به آینده جریان اعتدالی داخل مجلس با محوریت علی لاریجانی یادآور شد: سیل جریان مخالف دولت آنقدر پرزور و پرشتاب خواهد بود که آقای لاریجانی و اصولگرایان معتدل و میانه رو را با خود می برد یا آنها را وادار به سکوت می کند.

    زیباکلام تأکید کرد: دولت آقای روحانی، علی لاریجانی، اصولگرایان معتدل و میانه رو و اصلاح طلبان دیگر هیچ کدام در برابر گردباد سهمگین ناشی از منتفی شدن برجام توان ایستادن نخواهند داشت و به حاشیه عرصه سیاسی کشور رانده می شوند.

    نامه نیوز

    واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | استعفا | انقلاب | روحانیت | سیاسیون | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | دولت روحانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار